مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

ساخت وبلاگ
اشکال 
آن 
اشکال 
پوست چهره : پوست آدم دارنده گونه های مختلفی میباشد . در هر جور از پوست نگهداری های اضطراری باید فیس پذیرد . 
انواع 
پوست به رخ زیر دسته بندی می شود: 
پوست 
خشک پوست 
چرب پوست 
نرمال پوست 
مختلط کرم 
پودر برای پوست خشک افرادی 
کهپوست کم آب دارا‌هستند دارای علایم پایین می باشند: 
پوست 
خشک و غیر قابل انعطاف موقعیت 
پلاستیکی گرفتن کدر 
گاهی 
وجود آکنه گاهی 
پوسته پوسته شدن ( سپید شدن اطراف دهن ) برای کسانی ک دارنده پوست کم آب میباشند توصیه می شود کرم پودر های مرطوب کننده را به کارگیری کنند . 
 
شما می توانید پس از گرمابه کردن و به کارگیری کمتر از صابون ها، از یک کرم پودر مرطوب کننده که در بالا توضیح داده شده می باشد سود ببرید و پوست خویش را التیام ببخشید . 
 
 
 
 
تاثیر 
یک کرم پودر خوب 
 
 
کرم 
پودر برای پوست چرب اشخاصی 
که پوست چرب دارا هستند مشتمل بر نشانه ها ذیل می‌باشند : 
پوست 
چرب و روغنی براق 
ذیل فروغ به صورت نامناسب ترشح 
چربی های ریز و سپید از فضا بینی و دهان با فشار دادن بخشی از پوست چربی سپید رنگ ترشح می شود . 
کسانی که دارنده پوست چرب می باشند بایستی در گزینش کرم پودر خویش بسیار توجه نمایند . 
 
در 
حالت محیطی گوناگون ممکن است پوست چرب تشدید شود مانند شرایط محیطی ذیل : 
مکان 
های گرم مکان 
هایی با رطوبت مضاعف یا بی آبی زیاد مکان 
های با هوای کثیف به همین ادله برای پوست چرب می بایست فرمولاسیون خاصی تهیه و تنظیم شود که علوه بر در اختیار گرفتن چربی پوست بتواند آایش را هم روی خویش حفظ نماید . به همین ادله اشخاص دارای پوست چرب وسواس متعددی بایستی به خرج دهند . 
 
پیشنهاد ما به شما کرم هایی با ویژگی (Oil Free) می باشد . 
 
 
 
مشکل‌ها 
یک کرم پودر نامناسب اگر 
شما کرم مطلوب را به چهره مناسب استفاده نکنید مبتلا مشکلات تحت می شوید: 
یک 
دست نبودن پوست تفاوت 
فاحش دربین رنگ پوست گردن و صورت حاد 
شدن رنگ مواد آرایشی دیگر تصنعی و مصنوعی 
نشان دادن پوست صورت کاهش 
اعتماد بنفس و زیاده روی در آرایش یک 
دست نبودن پوست یک دست نبودن پوست در حالی که از کرم پودر استعمال کرده باشید یک فاجعه است! وقتی شما در انتخاب کرم ویژگی هایی که گفته شد را در لحاظ نگیرید صد رد صد نمی توانید معضلات پوست خود را پوشش دهید و موجب سرخردگی و انتقاد دیگر افراد نسبت به خویش می گردید . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1398 ساعت: 22:39

 
پنکیک آرایشی چیست؟ محتویات 
گونه های 
پنکیک های آرایشی آیا 
می توانایی پنکیک آرایشی را به یاور کرم ضدآفتاب استعمال کرد؟ امروزه برا ی زیباتر نمایش دادن پوست صورت، از پنکیک و کرم پودر به کار گیری می شود که معمولا به فیس مایع، پودری و یا این که فشرده در بازار فروخته می شوند . خانم هایی که دارنده پوستی چرب هستند، ترجیح می دهند از پنکیک یا این که همان کرم پودر خشک فشرده استفاده نمایند تا با به کارگیری از آن، تمامی ناهمواری هایی که بر روی پوست فیس است را از دربین ببرند و به فیس خودشان یک جلوه ای قشنگ و هموار بدهند . استعمال از پنکیک آرایشی بر روی صورت، به یاد خشک و فشرده بودن باعث ریزش و یا این که گوله شدن نمی شود و رخ را زیباتر از پیشین نمایش می دهد ولی باید یاد‌آوری کرد، که در رخ مصرف بیش از میزان از پنکیک آرایشی، خیر تنها قشنگ نمی شوید، بلکه یک چهره مصنوعی را برای خویش به ارمغان می آورید . پنکک ها دارنده گونه های مختلفی می باشند و برای پوست های متعدد از نظر کم آب و چرب یا عادی و چه بسا با اعتنا به رنگ پوست ها ی مختلف، سفید، گندمی، سبزه و . . انواع مختلفی می باشند . البته به اشخاصی که دارنده پوست چرب هستند، بیش تر از بقیه افراد، به کار گیری از پنکک سفارش شده، چرا که منجر می شود، برقی که روی صورت دارند را از میان چیره شود وبه هنگام رطوبت و گرما و تعریق زیاد، ریزش کمتری داشته باشد . 
 
گونه های 
پنکیک های آرایشی همان طور که در بالا ذکر شد، پنکیک ها دارنده گونه های مختلفی می باشند و قدرت پوشانندگی آن ها با اعتنا به نوع پوست و رنگ پوست گوناگون می باشد، اما ناگفته نماند که به کار گیری از برندهای معتبر برای خرید پنکک نیز فراوان اصلی می باشد . پنکک ها معمولا به چهره چرب (سوپرا) و یا این که کم آب (آکوا) جانور بوده و به هنگام استفاده، باید از یک اسفنج که معمولا در هر پنکک جانور می باشد، به کارگیری نمائید . با به کارگیری از پنکک های آرایشی، می توان پوست خود را صاف و یکدست کنید و بازه زمانی استفاده از پنکک، معمولا بعد از اتمام پیرایش های دیگر می باشد تا در شرای چربی و یا این که پودری از اسباب و اثاث دیگر آرایش باقی باقی مانده است، با استعمال از پنکک مناسب، برطرف شود . 
 
آیا 
می توان پنکیک آرایشی را به یار کرم ضدآفتاب به کار گیری کرد؟ خیلی از خانم ها پیشین از بیرون شدن از منزل، مقدمه از کرم های ضدآفتاب بعنوان تحت ساز پنکک به کارگیری می کنند، و سپس پنکک آرایشی را بر روی ضدآفتاب می زنند .به کار گیری از پنکک بر روی کرم های ضدآفتاب، اثربخشی و تاثیر پذیری ضدآفتاب را کم کرده و حتی سبب باز شدن منافذ پوست هم می گردد .، تا جایی که قابلیت دارد، از ضدآفتاب هایی به کارگیری کنید که خاصیت کرم پودری را در خود داشته باشند تا نیاز نباشد، نیز از پنکک(کرم پودر فشرده) و هم از ضدآفتاب استعمال فرمائید . ولی در حالتی که پوستی زیاد خشک دارید، به طبع از یک کرم مرطوب کننده قبل از پنکک استفاده نمایید . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت: 23:52

استفاده از پنکیک و کرم پودر ارتباط زیادی با دسته پوست هر فرد داراست . 

بهترین کرم پودر

بعنوان نمونه خوبتر هست کسانی که پوستی چرب و قضیه آکنه و جوش رخ را دارند از مواد آرایشی سبک تری نظیر پنکیک استفاده نمایند . 

به طور کلی کرم پودرها نسبت به پنکیک ها سنگین وزن خیس هستند . البته اشخاصی با پوست کم آب یا این که آن هایی که از پوشانندگی پنکیک رضایت ندارند، می توانند برای ساعت های کوتاهی از کرم پودر هم استفاده نمایند . ولی بهتر است کسانی با پوستی چرب، گونه های فارغ از روغن کرم پودرها را انتخاب نمایند . چه بسا برندهای دارای اعتبار کرم پودر مطلوب پوست چرب هم در سبد تولید ها خویش دارا هستند . 

در حالتی که در تعیین پنکیک مطلوب در گیر سردرگمی می‌شوید و بخش اعظم از پوشانندگی به دنبال یک محصول با کیفیت می باشید تا علاوه بر محافظت، پوشانندگی قابل قبولی نیز داشته باشد، یک توصیه به شما: پودر موزاییکی اون می‌باشد . این پنکیک مناسب اشکال پوست چه بسا مهم ترین ها می باشد . 

 

طریق 
استفاده: به عنوان پنکیک، با استعمال از پد منحصر روی پوست صورت و گردن به کار گیری شود . 

از رنگ های متفاوت این مال می بضاعت و توان به عنوان رژگونه، سایه ابرو و چشم استعمال نمود . 

همچنین با استعمال از یک برس پهن می توانید از این مال برای تثبیت آرایش و پیرایش یا این که پر رنگ نمودن خطوط فیس استفاده کنید . 

برای 
خانمهایی که می خواهند صورت ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ استعمال از کرم پودر خوب تر می‌باشد یا این که پنکیک؟ 
ممکن است شما نیز قسمتی از آن مدل از خانمهایی باشید که بعد از آن از میکاپ سنتان اکثر دیده شود که البته ناگفته نماند در بیشتر مواقع این حادثه خواهد افتاد و چون به نظر می رسد میتوان زیباتر از پیشین بود، هی اکثر پیرایش می کنیم و همین منجر می شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان بیشتر چشم شود . 

یکی از مهمترین روند مهیا سازی پوست می باشد که می توان اعلام کرد دارای اهمیت ترین قسمت میکاپ میباشد چرا که اگر پوست یک پارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خود را آنطور که باید نخواهند داشت بنابراین بایستی این تراز را عمده مد لحاظ داشت . 

پنکیک 
و یا کرم ها چین و چروک ها را بیشتر نشان میدهند! برای 
این که پوستمان به نوع ای چشم شود که ما فقط آن را فراهم کرده باشیم و با گونه های کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد دیده شود و به نوعی سنمان را بیشتر نشان ندهد خوبتر است : 
نکته 
اول: فارغ از در حیث تصاحب کردن سن و رنگ پوست، در حالتی که پوست درخشان و شفافی دارید که از انواع پوستهایی است که نظیر آینه می درخشد ولی هر از گاهی جوشهای ریزی نیز در آن دیده می شود خوبتر میباشد بعد از آن از زدن ضد آفتاب اختصاصی پوستتان از پنکیک به کارگیری فرمایید چرا که در این مواقع پنکیک نیز قدرت پوشانندگی خیر برای جوشها داراست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد بخشید که البته دقت داشته باشید که هیچگاه پنکیک را دور چشمها نزنید ( تاکید مجدد) و صرفا با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را مقداری مات نمایید . 

نکته 
دوم : در شرای پوستی خشک دارید و همیشه مجبورید آن را با گونه های کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید خوب تر می‌باشد در بعضا موردها نه مدام آنهم به ترتیبی که در پایین گفته شده میباشد از پنکیک در نقطه پایان آرایشتان به کار گیری کنید چرا که در هر سنی که باشید بی آبی پوستتان سبب میشود که با پنکیک خطوط رخ ی شما بیشتر مشخص شود، روش خوب تر آن میباشد که پس از استفاده از ضد آفتاب منحصربه‌فرد پوستتان تنها از یک کرم پودر خوب استعمال نمایید که در صورتی که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از نوع مات آن را تهیه کرده و روی ضد آفتابتان بزنید . 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت: 19:18

کرم پودر از مهم ترین اجزا در یک آرایش اصولی ، زیرسازی آرایش پوست می‌باشد ، که موجب می شود آرایش و پیرایش کاملاً به رخ نشسته و یک زیبایی ارگانیک به ارمغان آورد . 

در حالیکه برجسته ترین نقش در زیرسازی آرایش یا این که همان آرایش و پیرایش پوست به عهده کرم پودر است ولی به کارگیری از برخی مواد دیگر همچون مرطوب کننده ، بیس ، کانسیلر ، فیکساتور و … گاه لازم می باشند و گاه به حرفه ای تر شدن آرایش و پیرایش یاری می نمایند . 

بهترین کرم پودر

خرید 
کرم پودر 
کانسیلر ها در واقع کرم پودر های فشرده روشن و رنگی می‌باشند که به رخ های متفاوت ماتیکی ، کرم و مایع وجود دارا‌هستند . به کار گیری از آن‌ها به پوشش بخش اعظم لکه ها و عیوب پوست و از در بین بردن سیاهی به دور چشم یاری می کند . کانسیلرها گونه های مختلفی دارا‌هستند که می توانید با اعتنا به جور مصرفتان مطلوب ترین آنها را انتخاب فرمائید . 

خرید 
کرم پودر 
اما یک کرم پودر در صورتی به زیبایی شما منجر می شود که انتخاب رنگ و بافت آن به صدق و بر مبنا رنگ و فرآورده پوست شما و پارامترهای دیگری مانند فصل ، رخ گیرد . دقت داشته باشید که انگیزه استفاده از کرم پودر ساخت پوستی صاف و یکپارچه است؛ نه رنگ کردن پوست ! بنابراین رنگی که گزینش می فرمایید باید هماهنگ با پوست شما باشد . برای تعیین رنگ مناسب ، کرم پودر را به کناره گردن و روی خط فک بکشید در‌صورتی‌که فارغ از این که آن را بمالید در روشنایی طبیعی شرایط محو روی پوست چشم شد، گزینش رنگ کرم کرم پودر مطلوب شما صحیح رخ گرفته می‌باشد . 

خرید 
کرم پودرخرید کرم پودر 
همینطور مواد استفاده شده در کرم پودر ها و خصوصیت های آنان مضاعف متنوع هست که می بایست کرم پودر خود را با اطلاع از این ویژگی ها و مطلوب دسته مصرف خود تعیین نمائید . مثلاً چه بسا به کارگیری ازکم پودری که برای مجالس عروسی مناسب می‌باشد به عنوان کرم پودر روزمره موجب افتادگی پوست شما شود . از سوی دیگر برخی از کرم پودر ها دربردارنده مرطوب کننده و ضد آفتاب می باشند و در ساخت آنان از موادی استفاده می شود که نه تنها سبب افتادگی پوست نمی شوند بلکه نقش مراقبت و بهبود پوست را هم دارا‌هستند . ولی برای داشتن پوستی سالم و شاداب ، علاوه بر استعمال از کرم پودر مطلوب ، شما باید از دیگر اسباب و اثاث نگهداری از پوست که مناسب نوع پوستتان هست به کار گیری نمائید . 

با روزنامه اینترنتی تخفیف برتر همراه باشید، تا با شایسته ترین کرم پودر های جان دار آشنا شوید . 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 139 تاريخ : شنبه 26 مرداد 1398 ساعت: 19:04

کرم‌پودر 
گیاهی را امتحان کنید 
در استفاده از لوازم آرايشي هر چه به سمت خريد محصولاتي با تركيبات گياهي باشيد آسيبی كمتر متوجه شما خواهد شد و نتيجه بهتري خواهيد گرفت . اين نكته را از 86 درصد رضايت مصرف‌كنندگان كرم پودر آرايشي «ديور» كه حاوي تركيبات 100درصد طبيعي و عصاره طبيعي گل‌هاست، مي‌توان ارزيابي كرد . از طرفي ديگر اين محصول به دليل پوشش يكدست و نامرئي روي پوست و با چربي كنترل شده، براي گونه های پوست‌ها مناسب بوده و لطافت و رطوبت ضروری را به صورت شما هديه خواهد داد . 

بهترین کرم پودر

کارشناس بازار زيبايي در بررسي اين مال آرايشي مي‌گويد كه اين كرم داراي آب معدني و عصاره طبيعي گل‌ها براي به حداكثر رساندن آبرساني و شفافيت پوست شماست به همين دليل لك‌هاي ايجاد گردیده در بازه كوتاهي با مراقبت‌هاي شما و استعمال از ضد آفتاب پيش از زدن كرم پودر از بين خواهد رفت و به‌سادگی پوستي بي‌نقص و زيبا خواهيد داشت . 

از نكات مثبت اين كرم پودر طبيعي جلوه كردن آن روي پوست چهره و خاصيت رطوبت‌رسان آن می باشد . 

عصاره 
شگفت‌انگيز توت سفيد 
با وجود هزار و يك راه براي از بين بردن لك‌هاي چهره مانند ليزر و ماساژ با مواد شيميايي تاييد شده‌تر براي پاكسازي پوست از شر اين دانه‌هاي مزاحم استفاده از لايه‌بردارهاي گياهي میباشد . كنسانتره ضد لك و پرفروش پايو غني شده از عصاره‌هاي سبوس برنج، گياه شبدر و انگور با خاصيت جوانسازي و لك‌زدايي هم در تیم كامل بازار زيبايي اين شماره براي پیکار با لك‌هاي پوستي قرار مي‌گيرد . 

با بررسي اين جنس ويژه از سوي متخصص ها بازار زيبايي بايد به شما بگوييم كه با خريد اين محصول شما همزمان با يك تير یک‌سری نشان زده‌ايد . نخست اثربخشي عصاره‌هاي گياهي آن در از بين بردن لك‌ها و سپس اثر روشن‌كنندگي تاييد شده و عالي آن و در نهايت ليفتينگ پوست گوشه و کنار چشم، گردن، گونه‌ها و ديگر قسمت‌هاي رخ شماست . پس اين همه ويژگي و قرار گرفتنش در قالب يك متاع شاید قيمت بالا آن را در مقايسه با ديگر ضدلك‌هاي بازار توجيه‌پذير مي‌كند . 

اين کرم جزء محصولات نادر سرشار از كمپلكس انحصاري توت سفيد هست كه تاثيرش روي پوست به امتحانش مي‌ارزد . 
اين 
ضد لك پر قدرت 
هميشه چاره فكر نكردن به لك و پيس‌هاي جا خوش كرده روي رخ پوشاندن آن با لايه ضخيمي از كرم‌هاي آرايشي نيست، اينكه دنبال علت اين لك‌ها روي پوست باشيد و سراغ معالجه آن برويد همگی چيز را براي‌تان تغيير خواهد بخشید . درمان يعني همين به کارگیری از محصولاتي كه مشتريانش به جرات براي تاييد و حمايت از اثربخشي آن دفاع مي‌كنند و معتقدند اين سرم شبکه های اجتماعی اعجاز مي‌كند . سرم شبکه‌های‌اجتماعی ضد لك بيودرما با الگويي ‌اختصاصي با حذف لكه‌هاي قهوه‌اي و پيشگيري‌ از ظهور مجدد آن‌ها موجب شفاف صاف و درخشان‌ شدن فیس مي‌شود . 

از سويي ديگر اين سرم با ويتامين C موجود در خویش باعث‌ كاهش تعداد رنگدانه‌‌هاي ملانين ‌روي پوست شده و با كاهش لك وجلوگيري ازايجاد لك‌هاي تازه‌تر، صورت‌تان را يكدست و برنا نگه مي‌دارد . به اعتقاد و باور پزشكان بازار زيبايي اين جنس در الگويي تازه روي مكانيسم‌هاي اصلي ‌ايجاد لك‌ها فعالیت مي‌كند تا با تضمين مطلوب‌ترين شرایط روشن‌كنندگي و لك‌زدايي را به مصرف‌كنندگانش ارائه كند . 

آنگاه از تميز كردن روزمره پوست‌تان سرم را به‌طور مستقيم روي لك‌هاي رخ و گردن خویش استفاده كنيد . 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 106 تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1398 ساعت: 19:01

در اين سردرگمي شما فقط نيستيد . قفسه‌هاي داروخانه‌ها مالامال می‌باشد از صدها فرآورده‌اي که جزء نوع نرم‌کننده‌ها يا مرطوب‌کننده‌ها خواسته شده‌اند . مجلات مملو از جار وجنجال فوايد «منحصر به فرد» اشکال فرآورده‌هاي متفاوت است . کرم‌ها، لوسيون‌ها و موس‌هاي چشم، گلو و صورت، فراوان هست . اين فرآورده‌ها عناوين گوناگون يک موضوع‌اند و اساسا تمامی يک کار انجام مي‌دهند حتي اگر ترکيب، قوام، رنگ، بو، قيمت و بسته‌بنديشان متفاوت باشد . با دکتر معالج منصور نصيري کاشاني، متخصص پوست و دانشيار دانش گاه علم ها پزشکي تهران درباره کرم‌ها و انواع آن به مذاکره نشسته‌ايم . 
معرفی 
انواع کرم های دست و صورت معرفی 
گونه های کرم های دست و صورت 
کرمهای 
مرطوب کننده : 
این کرمها از سه طرز می توانند رطوبت پوست را تأمین نمایندبرخی با بر جای گذاردن یک لایه چرب بر روی پوست مانع از دست رفتن آب پوست می شوند (مانند وازلین و کلد کرمها) ، برخی کرمها دربردارنده اجزاء جاذب رطوبت می‌باشند که رطوبت را جذب و در خود نگه می دارند، برخی از کرمهای مرطوب کننده حرفه ای (مانند هیدرازن لانکوم) سیستم آب رسانی دارا‌هستند و آراسته آب به پوست می رسانند . 
 
مقاله 
پیشنهادی 
قالب 
خبری و فروشگاهی آبنوس | Abnous قالب 
خبری و فروشگاهی آبنوس | Abnous 
 
کرم‌هاي 
مرطوب‌کننده واقعا پوست را مرطوب مي‌کنند؟ مرطوب‌کننده‌ها با سفتي ناحيه خارجي طبقه شاخي (خارجي‌ترين نصیب اپيدرم) تقابل و آن را قابل انعطاف‌تر نموده، قابلیت ترک‌برداري آن را اندک مي‌کنند و مرحله پوست را قابل انعطاف و هموار مي‌نمايند . برخي ا‌ز آنها اثرات فوق را با پايين آوردن ميزان رطوبت از دست رفته (با جا گذاشتن لايه‌اي از چربي که تبخير رطوبت را به تاخير مي‌اندازد) به جا مي‌گذارند . برخي فرآورده‌ها حاوي مواد جاذب الرطوبه هستند که موجب بالا بردن سطح رطوبت پوست مي‌شوند . 
 
کرم‌هاي 
مرطوب‌کننده، نرم‌کننده و چرب‌کننده، کدام بهترند؟ فرق بين عناوين مرطوب‌کننده و نرم‌کننده و چرب‌کننده بيشتر از حیث تجاري مطرح است تا علمي . مصرف‌کنندگان و فروشندگان، عناوين مرطوب‌کننده را دوست دارا‌هستند زيرا اين تصور را ايجاد مي‌کند که فرآورده‌ حقیقتا در پوست تغييراتي مي‌دهد . خانم‌‌ها خشکي پوست را با پيرپوستي نادرست مي‌گيرند . پوست مرطوب به نظر برنا و زيبا مي‌آيد . مصرف‌کنندگان اکثر اوقات تامل مي‌کنند که نرم‌کننده صرفا پوست را قابل انعطاف مي‌کند بنابراين واژه‌ها و عناوين اين فرآورده‌ها، کاملا بيانگر خواص آنها نيست . فرآورده‌هاي مرطوب کننده - نرم ‌کننده يا از امولسيون‌هاي روغن در آب می باشند يا آب در روغن، امولسيون‌هاي دوم چربي بيشتري داشته، سنگين‌ترند و معمولا اثر طولاني‌تري دارا هستند و لذا اکثر وقت ها براي فرآورده‌هايي مانند کرم‌هاي شبکه های عمومی به فعالیت برده مي‌شوند . فرآورده‌هاي سبک‌تر و کم‌چرب‌تر مثل مرطوب‌کننده‌هاي روز و لوسيون‌ها روغن در آب می باشند . در مرطوب‌کننده‌ها مي‌توان از چربي‌هاي حيواني، نباتي، معدني و صناعي به کارگیری نمود . برخي فرآورده‌ها که حاوي چربي ترکيبي يا موادي با همين خصوصيات هستند، به عنوان فرآورده‌هاي سوای چربي شناخته مي‌شوند . اين مواد صناعي بخشی از قندهاي با وزن مولکولي بالا و سيليکون‌هاي فراروگریز مي‌باشند . مرطوب‌کننده‌ها اکثر وقت ها حاوي مواد به خصوصي می باشند که در پوست نفوذ مي‌نمايند و اثر مرطوب‌کنندگي دارند، تکثير جايگزيني سلولي را تسريع مي‌کنند، جريان مويرگي را بالا مي‌برند و پير شدن پوست را به تاخير مي‌اندازند . 
 
آيا 
تمامی اشخاص به مصرف کرم‌هاي مرطوب‌کننده نياز دارند؟ درصورتی که پوست شما شديدا چرب باشد واقعا احتياج به هيچ دسته مرطوب کننده‌اي نداريد . پوسته‌پوسته شدن پوست به معني خشکي آن نيست . ممکن می باشد پوسته شدن به علت درماتيت سبورئيک باشد که با پوست چرب همپا می‌باشد . در شرای پوست شما واقعا کم آب است، شما بايد مرطوب‌کننده‌اي تعیین کنيد که مطلوب شما بوده، از عهده خريد آن نیز برآييد . براي پوست خيلي خشک، شايد کرم‌ها خوب تر از لوسيون‌ها باشند . آيا روش استفاده از کرم مرطوب‌کننده مهم است؟ فروشندگان اسباب و اثاث آرايش مي‌گويند براي جلوگيري از شل شدن و افتادگي پوست، بايد کرم را در جهت بالا و سمت بيرون صورت ماليد . 
 
 
در صورتی‌که کرم را به طور ملايم به چهره بماليد، چه‌گونه ماليدن آن مسائل مهمي نيست ولي نبايد با مالش خشن، پوست را تحريک کنيد . پوست به دلايلي شل مي‌شود که ارتباطي با طرز به کار گیری از کرم مرطوب کننده ندارد . بالا رفتن سن، آفتابزدگي، از دست دادن قوام عضلاني، زمينه ارثي و فاکتورهاي ديگر در راحت شدن پوست دخالت دارا‌هستند نه رویکرد کاربرد کرم‌ها يا اسباب و اثاث آرايشي . 
 
معرفی 
اشکال کرم های دست و فیس
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1398 ساعت: 0:48

چطور 
کرم پودر عالی برای پوست چرب را از دربین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ | آرایش 
این کرم پودر خوب برای پوست چرب روی پوست کاملاً مات و طبیعی به نظر می برسد . 
آکاایران: 
چطور کرم پودر عالی برای پوست چرب را از میان برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ 
چطور 
کرم پودر عالی برای پوست چرب را از در میان برترین برندهای آرایشی و بهداشتی تعیین کنم؟ چطور کرم پودر خوب برای پوست چرب را از در میان برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ آکاایران: 
چطور کرم پودر خوب برای پوست چرب را از میان برترین برندهای آرایشی و بهداشتی تعیین کنم؟ ما روز جاری مجموعه ای از کرم پودر خوب برای پوست چرب را از دربین برترین برندهای آرایشی به تو معرفی می کنیم . 
 
 
چطور 
کرم پودر عالی برای پوست چرب را از در بین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ چطور کرم پودر عالی برای پوست چرب را از میان برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی گزینش کنم؟ کرم 
پودر خوب برای پوست چرب از مارک MAC با اسم Studio Waterweight کرم پودر خوب برای پوست چرب از مارک "مک" با SPF 30 که پوست را مرطوب می نماید و حتی خطوط ریز و چین و چروک های آن را می پوشاند؛ در حالی که چربی پوست را نیز کنترل می نماید . 
 
همینطور 
بخوانید : شایسته ترین 
برند کرم پودر و پنکیک را از کدام مارک آرایشی و بهداشتی تعیین کنم؟ 
چطور 
کرم پودر خوب برای پوست چرب را از میان برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی گزینش کنم؟ چطور کرم پودر خوب برای پوست چرب را از در بین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ کرم 
پودر خوب برای پوست چرب از برند Benefit با نام Oxygen Wow Hello Flawless این کرم پودر خوب برای پوست چرب با SPF 25 مانند کرم ضدآفتاب نیز عمل می نماید . 
 
 
چطور 
کرم پودر خوب برای پوست چرب را از در میان برترین برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ چطور کرم پودر خوب برای پوست چرب را از بین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی گزینش کنم؟ کرم 
پودر عالی برای پوست چرب از برند CoverGirl با اسم Clean Matte BB Cream 
چطور 
کرم پودر عالی برای پوست چرب را از فی مابین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی تعیین کنم؟ چطور کرم پودر عالی برای پوست چرب را از در بین برترین برندهای آرایشی و بهداشتی گزینش کنم؟ کرم 
پودر خوب برای پوست چرب از مارک Nars با اسم Velvet Matte Skin Tint کرم پودر خوب برای پوست چرب با شرایط مخملی مات و به رنگ پوست و SPF 30 که هنگام به کار گیری روی پوست به آن اجازه نفس کشیدن می دهد . 
 
 
چطور 
کرم پودر خوب برای پوست چرب را از بین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی تعیین کنم؟ چطور کرم پودر عالی برای پوست چرب را از در بین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی تعیین کنم؟ کرم 
پودر خوب برای پوست چرب از مارک Clinique با اسم Stay-Matte Oil-Free Makeup کرم پودر خوب برای پوست چرب از مارک "کلینیک" که هم سبک هست و هم تونالیته های رنگی متنوعی دارد . 
 
چطور 
کرم پودر خوب برای پوست چرب را از فی مابین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ چطور کرم پودر خوب برای پوست چرب را از بین برترین برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ کرم 
پودر عالی برای پوست چرب از مارک Bobbi Brown با نام Long-Wear Even Finish این کرم پودر عالی برای پوست چرب فوق العاده سبک و فاقد چربی می‌باشد و به در اختیار گرفتن چربی پوست رخ نیز یاری می نماید . همچنین، با وجود دارا بودن کره شی باعث آبرسانی به پوست می شود . 
 
 
چطور 
کرم پودر عالی برای پوست چرب را از بین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ چطور کرم پودر عالی برای پوست چرب را از در میان برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی گزینش کنم؟ کرم 
پودر خوب برای پوست چرب از مارک Too Faced با نام Bo This Way این کرم پودر خوب برای پوست چرب فاقد چربی است و ویژگی مرطوب کنندگی و بوی مطبوعی داراست . 
 
همینطور 
بخوانید : چند 
سفارش خوب برای انتخاب کرم پودر با پوشانندگی عالی برای پوست های چرب 
چطور 
کرم پودر خوب برای پوست چرب را از در میان برترین برندهای آرایشی و بهداشتی گزینش کنم؟ چطور کرم پودر عالی برای پوست چرب را از فی مابین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی گزینش کنم؟ کرم 
پودر عالی برای پوست چرب از مارک Maybelline با نام Matte Poreless این کرم پودر عالی برای پوست چرب با رنگ مات خود، بهترین پایه برای آرایش پوست های چرب است که تونالیته های متنوع متناسب با همه رنگ پوست ها را دارد . 
 
 
چطور 
کرم پودر عالی برای پوست چرب را از دربین برترین برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ چطور کرم پودر عالی برای پوست چرب را از دربین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ کرم 
پودر خوب برای پوست چرب از مارک Revlon Colorstay با اسم Makeup for Combo/ Oily Skin این کرم پودر عالی برای پوست چرب چه بسا مشکل خانم هایی را که پوست فوق العاده چرب دارا هستند هم حل می کند . 
 
 
چطور 
کرم پودر خوب برای پوست چرب را از در میان برترین برندهای آرایشی و بهداشتی گزینش کنم؟ چطور کرم پودر خوب برای پوست چرب را از دربین برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی انتخاب کنم؟ کرم 
پودر خوب برای پوست چرب از برند Lancôme با اسم Teint Idole Ultra Longwear کرم پودر خوب برای پوست چرب به چهره پن استیکی که پوست های چرب را کاملاً بی عیب و نقص نشان می دهد . 
 
 
چطور 
کرم پودر خوب برای پوست چرب را از میان برگزیدگان برندهای آرایشی و بهداشتی تعیین کنم؟ چطور کرم پودر عالی برای پوست چرب را از بین برترین برندهای آرایشی و بهداشتی گزینش کنم؟ کرم 
پودر عالی برای پوست چرب از مارک Urban Decay با اسم All Nighter کرم پودر عالی برای پوست چرب با رنگ های متنوع و شرایط مات روی پوست . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1398 ساعت: 0:49

کرم پودر یکی از فاکتورهای با اهمیت در پیرایش می‌باشد که به کمک آن‌ می توانیم پوستی صاف و یکپارچه داشته باشیم . کرم ‌پودر ها،باعث برطرف کردن نواقص رخ می شوند و زیبایی خاصی به فیس ها می دهند . ولی بعضا از خانم ها ترجیح می دهند که کرم‌پودر ها را به همراه سایر مواد آرایشی مناسب مثل کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب‌کننده‌ و یا این که کرم‌پودر های فشرده(پنکک) هم به کار گیری نمایند . 

 بهترين كرم پودر

در این مطلب با یاری کارشناسان مجله موتن رو قصد داریم، که شایسته ترین کرم پودرها را از نظراقتصادی ومیان رده به شما عزیزان معرفی نماییم . البته در فی مابین این کرم پودرها، برندهای مطرح و لوکس برای هواداران برندهای گران و یگانه نیز آورده شده میباشد . در صورتی که نیاز به بررسی و خرید کرم پودرهای متنوع خیس دارید، می توانید از مغازه اینترنتی مو تن رو هم دیدن فرمایید . 

سفارش 
نویسنده 
تعیین 
کرم پودز 
گزینش 
کرم‌پودر برای او‌لین بار 
کرم‌پودر 
های اقتصادی درمیان کرم پودرهای لوکس و اسم آشنا،کرم پودرهایی هم می‌باشند که با وجود برند بودن، می توانند در مقام کرم پودرهای اقتصادی، قرار بگیرند، که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم . 

۱٫کرم 
پودر های L’Oreal لورال یکی از برندهای دیرین و کارکشته در صنعت تولیدات آرایشی است، که در این مسئله محبوبیت و معروفیت خاصی درسراسر دنیا دارااست . این مارک جنس مرزوبوم فرانسه بوده و پایه ساخت تولیدات آن بر شالوده پژوهش ها علمی، رعایت اصول بهداشتی و آزمایش‌های شیمیایی بسیار میباشد . کرم‌ پودرهای لورال در انواع گوناگون و حجم‌های متفاوتی عرضه می‌شوند، و دارنده ویژگی هایی چون، ماندگاری‌ طولانی، پوشش‌دهی بالا، دارا بودن رنگ های مات کننده، دارا بودن بافتی سبک و قابل انعطاف برای تمامی دسته پوست و ارائه کرم پودرهای بدون چربی با کاربردهای متعدد می باشند . بها کرم‌پودر های لورال در حالی که با کیفیت هستند، فراوان مطلوب ارائه می شود . 

[megadesc]پیشنهاد 
نویسنده: ۱۰ کرم پودر برتر برای پوست خشک[/megadesc] 
کرم 
پودر لورال خرید 
کرم پودر لورآل 
۲٫کرم‌ 
پودرهای نارس Nars نارس یکی از شایسته ترین فونداسیون‌ها در برند آرایشی هست . این مارک دارنده مصولات دوچندان خیر برای پوست‌های خشک است، پوشانندگی کرم ‌پودرهای آن بسیار مطلوب بوده و به یاد رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای که دارد،خصوصا در فصل‌های سرد، که پوست شما دوچندان حساس‌تر و خشک می‌شود، دوچندان مناسب هست . 

[megadesc]پیشنهاد 
نویسنده: بهترین کرم پودر برای پوست چرب کدام است؟[/megadesc] 
کرم‌پودرهای نارس با وجود داشتن SPF با بها های مناسبی ارائه می شوند . کرم‌ پودرهای نارس با فرمولاسیون ویژه‌ای ارائه شده و دارای ماندگاری بالا می باشند . بازه بازه ماندگاری کرم پودرهای نارس تا ۱۶ ساعت خواهد بود . از معایب آن می توان به سنگین وزن بودن بافت بر روی پوست اشاره کرد . 

۳٫کرم‌ 
پودرهای مک MAC محصول ها Mac از برندهای پر اسم و رسم است، که ساخت میهن کانادا بوده و دارای کیفیت زیاد بالایی در قضیه تولیدها آرایشی می باشد . یک عدد از دلایلی که محصولات مک، بیش از اندازه موضوع پسند خانم ها بوده، بخاطر طراحی و بسته بندی شیک و مدرنی هست که در تولیدها مک به عمل برده گردیده میباشد . از مزایا وویژگی های دیگر این فرآورده می توان به پوشش‌دهی فوق‌العاده و دارا بودن SPF وماندگاری آن تا ۸ ساعت اشاره کرد . البته کرم پودر های مک، خیلی سریع پوست را پوشش داده و رنگدانه‌های رنگی هم از مواد طبیعی و گیاهی صحیح گردیده اند .

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1398 ساعت: 0:49

مواد رنگی به خصوص در اثاثیه پیرایش صورت، لب و . . . به کار می روند که بعضی از این مواد رنگی‌ مورد تایید محققان متعدد شیمیدان میباشد . 

بهترین کرم پودر

افراد دارنده پوست‌های دارای اهمیت به دنبال مصرف برخی از کِرِم‌ها و اسباب آرایشی دچار قرمزی و خارش و حساسیت میشوند و باید نسبت به این دلایل و واکنش‌های نامناسب هوشیار باشند . 

 

عوارض پوستی یاد گردیده ممکن است سالیان پس از استعمال دیده شوند، البته آنچه مد حیث می‌باشد عوارض زودرسی هست که فورا پس از به کار گیری از فرآورده‌های آرایشی مشاهده می گردند . 

 

لذا برای جلوگیری از بروز عوارض مذکور، انجام تست آلرژی پوستی پیشین از مصرف هر نوع کالا آرایشی توصیه می‌شود و الزامی است . این آزمایش به این رخ است که می بایست مقداری از کِرِم‌ یا مال مورد حیث را پیشین از مصرف، روی پوست تراز داخلی بازو بمالید و این فعالیت را روزانه دو مرتبه تکرار کنید، سوای آن که بشویید . در شرای قرمزی مشاهده نکردید، مصرف آن کالا بلامانع می‌باشد . در مورد کِرِم‌های رخ و کِرِم‌های دور چشم، ترجیحا پوست فیس در قسمت فرنگی کناره دیده برای این تست سفارش می گردد . 

 

کِرِم‌های مرطوب‌کننده نیز برای آنهایی که پوست‌هایی اساسی دارا هستند خوب تر می‌باشد قبل از مصرف تست شوند . حتی میتوانید این کِرِم‌ها را روی پوست جلوی ساعد پایین چین آرنج بمالید و در رخ آلرژی نداشتن، آن را مصرف نمائید (روزی دو بار کرم را تست کنید و پس از دو روز، مصرف آن بلامانع است) . 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1398 ساعت: 0:50

چهره 
تان را تازه نگه دارید زمانی از خواب بیدار می شوید و متوجه جوش های روی چهره می شوید، می توانید به امداد یک کرم تمیز کننده و روشن کننده ی پوست رخ تان را منزه فرمایید و بعد با منزه کننده ی جوش سر سیاه نیز یک عدد دو توشه چهره تان را بشویید و با حوله ی نرم کم آب فرمایید . اکنون می توانید در حالتی که می خواهید آرایش فرمایید یا این که مرطوب کننده به کارگیری نمائید . با این شستشوی اولیه، فیس تان تمیزو نو خواهد شد . 

بهترین کرم پودر

صورتتان 
را منزه نگه دارید صورتتان 
را تمیز نگه دارید 
عالی 
خرقه بپوشید متناسب با فصل و جایی که می خواهید باشید یا بروید خرقه بپوشیدو تلاش نمایید لباس آراسته و منزه بپوشید . لازم نیست خرقه های گران قیمت یا مارک دار بپوشید، البته می توانید برای خودتان تیپ سازی نمایید و متناسب با رده تان لباس بپوشید . 

لباس 
مناسب و متناسب جامه 
مطلوب و متناسب 
استفاده 
از آرایش بعنوان یک بها افزوده به کارگیری ی دائمی از پیرایش کردن برای سلامت پوست های برنا بخصوص مضر است، ولی در حالتی که مناسب و بجا از این وسیله استعمال کنید، می تواند معجزه آسا باشد . به هر قیمتی برای جذابیت بیشتر هرگز با آرایش و پیرایش زیادی فیس تان را وخیم نکنید . شما می توانید با آرایش و پیرایش صحیح و ملایم، تاثیر فوق العاده تری بگذارید و شیک و جذاب باشید . کافی است صحیح پیرایش نمائید . 

آرایش 
مناسب پیرایش 
مناسب 
کفشی 
گزینش فرمائید که با جامه تان تناسب داشته باشد در صورتیکه تیپی که می زنید ورزشی باشد عالی می باشد از کیف و کفش متناسب با آن استفاده نمائید . به عبارتی طور که اگر به مهمانی می روید نباید کفش ورزشی به پا داشته باشید، به هنگام کوه پیمایی هم نباید لباس و کفش مجلسی داشته باشید . با انتخاب مناسب لباس و کفش و با توجه کردن به نکاتی ظریف، می توانید همواره جالب و خوشگل باشید . 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1398 ساعت: 0:50

 
 
دو قاشق غذاخوری پوره‌ی پاپایای رسیده،۱ قاشق غذاخوری عسل و نصف قاشق چای‌خوری آب لیموی جدید را با هم ادغام فرمایید . 
 
ترکیب به فیس زده و بعد از ۱۵ دقیقه با آب گرم بشویید . 
 
در نهایت، چند توشه صورت را با آب سرد بشویید . 
 
برای لذت بردن از زیبایی پوست خود، این ماسک را ۲ تا ۳ توشه در هفته به کار برید . 
 
 
برنا 
سازی پوست دست و فیس با موز 
موز، به برهان خواص مرطوب کنند‌گی که دارد، یک آیتم فوق العاده برای جوان‌سازی پوست، به ویژه برای پوست های خشک، است . موز همینطور برای جنگ با چروک پوستی، خطوط ریز، و دیگر علامت ها پیری یک سلاح زیاد ارزنده به شمار میاید . 
 
 
 
یک موز رسیده‌ کوچک را به صورت پوره در بیاورید . دو قاشق غذاخوری خامه‌ ، یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی و آرد جو و مقدار کمی آب را به آن طولانی تر کرده و یک ماسک صورت تنظیم نمائید . ماسک را به صورت زده و به بازه زمانی ۳۰ دقیقه آن را به اکنون خود رها کنید و سپس، با آب ولرم صورت را بشویید . 
 
 
 
در روشی دیگر، یک موز با اندازه‌ی میانگین تعیین فرمایید و آن را با ۲ قاشق چایخوری عسل ارگانیک و اندازه کمی روغن زیتون ترکیب فرمائید . آن را به صورت زده و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید . 
 
هر یک از این درمان‌ها را یک یا این که دوبار در هفته استعمال فرمائید تا از پوستی شفاف، زیبا و برنا برخوردار باشید . 
 
 
 
برنا 
سازی پوست دست و صورت با ماست 
ماست برای پوست بی نهایت مفید می‌باشد . اسید لاکتیک مو جود در ماست نظیر یک پاک کننده‌، مرطوب کننده و لایه بردار طبیعی عمل میکند و درخشندگی و شفافیت از دست رفته‌ پوست را به آن برمی‌گرداند . 
 
 
 
با استفاده از دو قاشق غذاخوری ماست عادی و نصف قاشق چای‌خوری پودر زردچوبه و آرد نخود، یک ادغام صحیح نمائید . خمیر تهیه شده را به صورت و گردن بزنید . بگذارید خشک شود، و بعد از آن آن را با آب خنک بشویید . این ماسک را یک یا دوبار در هفته استعمال کنید . 
 
یک عدد دیگر از آیتم ها، مخلوط دو قاشق غذاخوری عسل ارگانیک با دو قاشق طعام خوری ماست معمولی می‌باشد . این ترکیب را به چهره زده و ۱۵ دقیقه درانتظار بمانید . سپس، آن را با آب خنک بشویید . این درمان را چند بار در هفته به کارگیری فرمایید . 
 
 
 
برنا 
سازی پوست دست و چهره با پوست پرتقال 
پوست پرتقال غنی از ویتامین C، اسید سیتریک، و دیگر آنتی اکسیدانهاست و به کاهش لکه های پوستی یاری کرده و پوست را سالم و برنا نگه میدارد . پوست پرتقال منجر منزه کردن، لایه برداری و سفتی پوست می‌شود . 
 
 
 
پوست تعدادی پرتقال را به برهه زمانی یک‌سری روز تحت فروغ و روشنایی آفتاب بگذارید تا کم آب شود . 
 
پوستها را خرد و تبدیل به پودر کنید . 
 
یک قاشق چای‌خوری پودر پوست پرتقال را با ۲ قاشق چای‌خوری آرد نخود و به اندازه کافی آب ترکیب کرده تا تبدیل به خمیر شود . 
 
خمیر را به دستها، فیس و گردن بزنید . 
 
15 دقیقه درانتظار بمانید و سپس با آب گرم بشویید . 
 
این ماسک را یک یا دوبار در هفته به کار گیری فرمایید . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1398 ساعت: 0:50

اثاثیه آرایشی و بهداشتی، به استثنای صابون‌های بهداشتی مشتمل بر پوست، مو، ناخن، لب‌ها، چشم و … برای زیبایی، نگهداری و یا تغییر تحول صورت ظاهری اعمال میگردد . او‌لین مواد آرایشی که باستان شناسان شناخته بودند در مصر باستان در هزاره چهارم موضوع استفاده قرار میگرفته، با استارت دوره مسیحیت و امپراتوری‌های روم این مواد در اکنون بسط بود و برای تیره کردن مژه‌ها، ابروها و پلک‌ها استعمال میشد . با عبور کرد بازه تولیدها آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه و اروپا به سرعت ترقی کرد و محصول ها جدیدی با تکنیک‌های فوق العاده تولید، بسته بندی و در مقیاس بی سابقه وارد بازار جهانی شد . در این جا میخواهیم شما را با بهترین برندهای لوازم آرایشی آشنا کنیم . با ما همپا گردید . 
شایسته ترین 
برندهای آرایشی ۲۰۱۹ اسباب و اثاث 
آرایشی و بهداشتی 
آتوسا، 
برند آرایشی ایرانی و با کیفیت (Atousa) شرکت آرایشی و بهداشتی آتوسا در سال ۱۳۷۲ در کشور ایران تاسیس شد و در گام ابتدا با محصول ها زیبایی و بهداشتی گیسو عمل خویش را آغاز و آن‌گاه از موفقیت‌های چشمگیری در این قضیه محصولات خود را وسعت داد . عوامل ساخت این فرآورده بعد از انجام تحقیقات و بررسی‌های زیست محیطی در کشور ایران به ساخت لوازم و تولیدها بیشتری از قبیل: اسپری مو، اسپری صاف کننده مو، رژ لب‌ها، لاک‌های متنوع ناخن، گونه های رنگ موی و اکسیدان‌ها پرداخته‌اند . ما به شما به کار گیری از این محصول ها را سفارش میکنیم، زیرا ترکیبات و ساختار آن به گونه‌ایی طراحی شده می‌باشد که متناسب با حالت آب و هوایی و اقلیمی کشور ایران می‌باشد و می‌توانیم سپس از به کارگیری آن به نتیجه‌ی دلخواهمان برسیم . 
 
برند 
آرایشی مارال (Maral) این برند ایرانی شایسته ترین و با کیفیت‌ترین تولیدات آرایشی را ارائه می‌دهد، می‌توانید با استفاده از این متاع حفظ از پوست و موی خویش را به عهده بگیرید . این محصولات از تنوع زیاد بالایی برخوردار می‌باشد . همه اسباب آرایشی و بهداشتی که حاوی روغن زیتون و جوجوبا می‌باشد و میتوانید آن را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید . 
 
تولیدها 
آرایشی دوماسی (Domacy) یک عدد دیگر از بهترین مارک آرایشی که در ایران موجب رضایت مشتریان عزیز شده می‌باشد تولیدات آرایشی و بهداشتی دوماسی می‌باشد . این تولیدات پایین نظر متخصص‌ترین و مجرب‌ترین کارشناس در این مورد طراحی و ساخته گردیده هست و با استفاده گیری از مواد گیاهی مثل روغن جوجوبا و روغن‌های دیگر توانسته محصولی با کیفیت و تنوع بالا را تولید کند . از محبوب‌ترین و مالامال فروش‌ترین محصولات این برند آرایشی میتوان اسپری دوفاز و ماسک موها را نام پیروزی که برای مراقبت تن درستی و زیبایی بخش اعظم ایجاد گردیده میباشد . 
 
مارک 
آرایشی اورآل (Loreal) یکی از معتبرترین و بهترین مارک اثاثیه آرایشی و بهداشتی عالم محسوب می شود . این شرکت آرایشی فرانسوی در سال ۱۹۰۹ تاسیس گردیده هست که بر پایه‌ی نگهداری از پوست، گیسو و عطرها شناخته شده‌اند . تولیدات Lorealرا می‌توان از ماسک مو، اسپری مو، رنگ مو، کرم‌های ضد چروک، مرطوب کننده‌ها و همگی اسباب آرایشی که هر خانمی به آن نیاز دارااست اسم موفقیت . 
 
تولیدها 
آرایشی بورژوا (Bourjois) هر یک از شما طرفدار زیبایی هستید، محصول ها آرایشی بورژوا بهترین مارک آرایشی و هیجان انگیزترین تعیین شما خواهد بود، این برند فرانسوی به طرز غیر قابل تحسینی فیس و پوست شما را خوشگل می نماید . تمامی تولید ها این مارک با کیفیت خوب و آخری متد آرایشی دنیا پباده سازی و ساخته می گردد . 
 
محصول ها 
آرایشی اوریفلیم (Oriflame) این شرکت زیبایی و آرایشی در سال ۱۹۶۷ به وسیله برادران جوناس اف و رابرت فریوچنیک بنیان گذاری شده هست . اوریفلیم با حضور در بیش از ۶۰ مملکت عالم در مجموعه‌ی گسترده‌ایی از محصول ها سوئدی ایجاد شده، محصولاتی که بر پایه‌ی الهام دریافت کردن از طبیعت، احترام به زیبایی مردم، و اصول علمی بنا شده میباشد . 
 
اسباب 
آرایشی مک (Mac) مک در سال ۱۹۸۴ در تورنتو وارد صنعت اسباب و اثاث و پیرایش گردیده می‌باشد و از محبوبیت خاصی دربین مدل‌های روز دنیا، هنرمندان و بازیگران قرار گرفته و به بزرگترین اسم تجاری جهانی تبدیل گردیده است . این محصول ها از بیشترین و کمترین دما کیفیت و ترکیبات منحصر به فرد به شخص خویش روانه بازار جهانی اسباب آرایش و پیرایش گردیده و می توانید با اطمینان یاد از این اسباب آرایش و پیرایش به کار گیری کنید تا شایسته ترین و دلخواه‌ترین نتیجه را بگیرید . 
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1398 ساعت: 0:50